13-04-2012

Nailpolish swatch; Teeez! Rebel 12

Ik heb weer een nagellak swatch voor jullie! Vandaag is het een swatch van een nagellakje van Teeez! Ik had zelf nog helemaal geen nagellakje van dit merk en ik had het eigenlijk nog nooit in een winkel zien liggen, maar laatst zag ik dat ze bij het make-up schap bij mijn kapper dit merk hadden, dus toen had ik er meteen een nagellak van gekocht. Het is een beetje een donker oranje kleur die een beetje naar bruin neigt. Het kleurtje is best apart maar ik vind hem wel mooi.
De nagellak dekt goed en droogt super snel, dus dat is helemaal mooi! 

I have another nailpolish swatch for you today! Today i've made a swatch of a nailpolish of the brand Teeez! I didn't have a nailpolish of that brand and i never saw it in the shops, but a few days ago i saw the nailpolish at the make-up shelf at the hairdresser, so i bought it immediately. It's a bit of a dark orange color that tends to brown a little. The color is pretty strange but i think it's a beautiful nailpolish. The nailpolish covers really great, and dries very quick! 

Deze nagellak is van de boudoir secret collectie. Het flesje vind ik er ook leuk uitzien. De nagellak kost €4,90 per stuk. Als je deze nagellak ergens in de winkels ziet liggen is het echt een aanrader! Vooral dus omdat hij zo goed dekt. Er zijn ook nog andere kleurtjes in deze collectie. Als jij dit merk ergens in een winkel ziet liggen, zou ik het leuk vinden als je even in een reactie zegt waar je dit merk kunt kopen! 

This is a nailpolish of the boudoir secret collection. I also like the bottle with a nice picture on the cap. The nailpolish costs €4,90 each. If you see this nailpolish in a shop, you must buy it then. Especially because it covers really good! There are also more colors in this collection. If you know where you can buy this brand, i would like it when you post it in a comment saying where you can buy this brand. 




Vindt jij dit een mooie kleur nagellak? Laat het achter in de comments!
Do you like this color nailpolish? Leave it in the comments! 

Kiss, 
Elise



6 opmerkingen:

  1. Dat potje!!! ♥_____♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, mooi he! ;)

    x Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat potje is super mooi, maar ik vind de kleur niet super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw ik vind de kleur en het potje super, ben alleen helaas nog nooit dat merk tegen gekomen :( xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb 3 lakjes van Teeez! en ik heb ze gekocht bij Op = Op Voordeelshop. Ik weet niet meer hoeveel ze daar kosten, maar ik heb er minder dan €4,90 voor betaald, das zeker!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen