25-12-2012

Aankondiging! kissyournails.nl

Kissyournails.nl
Ik heb jullie iets leuks en iets minder leuks te melden! Eerst ga ik jullie het leuke nieuws vertellen! 
Vanaf 1 januari zal ik beginnen met bloggen op kissyournails.nl. Ik ga dan wel stoppen met op deze blog artikels te plaatsen, maar de blog blijft natuurlijk wel bestaan! Alle artikels die op deze blog staan, komen ook op kissyournails.nl te staan. Het minder leuke nieuws is dat Nicole gaat stoppen met de blog. Ze zat er al een tijdje over te denken om te stoppen, maar uiteindelijk heeft ze besloten om tot het einde van dit jaar te bloggen. 
Dus vanaf 1 januari zal er helemaal niks meer hierop online komen, maar je kunt natuurlijk naar kissyournails.nl gaan! Ik hoop dat je even een kijkje komt nemen op mijn nieuwe site. 
Fijne kerstdagen! en alvast een gelukkig nieuwjaar! 

Liefs,
Elise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten