16-12-2012

Blogmas Dag 16: Nagels Bijten



Veel mensen bijten nagels, dit is echt heel zonde. Eindelijk heb je superlange nagels en dan POEF! weggeknaagd. Je wilt het misschien niet, maar het gaat vanzelf. Zelf doe ik dit niet, ik bijt op mijn lippen. ik heb dus eigenlijk hetzelfde probleem. nou ja, soort van. Ook is het heel lastig om te stoppen, maar hier heb ik wat op bedacht:


- Byte-X
dit is een soort nagellak die je moet aanbrengen. Als je dan op je nagels bijt geeft het een hele vieze smaak en wordt je eraan herinnerd dat je moet stoppen.

- Afplakken
Het ziet er misschien niet heel charmant uit, maar je nagels afplakken met bijvoorbeeld pleisters helpt echt!

- Stresbal
De reden waarom mensen op hun nagels bijten komt vaak omdat ze last hebben van stres. Als je merkt dat je veel stres hebt moet je een afleiding hebben. In plaats van je nagels pak je nu een stresbal, zo zijn je nagels niet de dupe.

Xxx,
Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten