02-12-2012

Blogmas dag 2: nagellak snel laten drogen #1

Wat is er nou irritanter als nagellak die niet snel droogt? Niks! Het kan me altijd zo irriteren als ik zo lang de tijd moet nemen om mijn nagels te laten drogen. Of dan ben je uren bezig om je nagels te doen met een moeilijke nail art, en kan je nog een uur zitten wachten tot het droog is. Het liefst wil ik dat als ik mijn nagellak erop doe, dat het dan meteen droog is. Maar dat lukt natuurlijk niet! Daarom hier een makkelijke tip om je nagels sneller te laten drogen.

Deze tip is echt super makkelijk! Als je je nagels hebt gelakt doe je je handen in een beker/bakje ijskoud water. Hierdoor versnelt het drogingsproces en ben je sneller good to go. Dus het enige wat je nodig hebt is een glas ijswater.

Liefs Elise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten