26-10-2012

Marine inspired nail art

Een blauwe op marine geinspireerde nail art. Het is echt héel makkelijk om te maken, dus lees snel verder! Wat je nodig hebt zijn drie kleuren blauw, base coat, top coat en een gouden striper.


Als eerst heb ik m'n nagels gelakt met een base coat. Dit doe je zodat je nagels niet verkleuren. Als de base coat helemaal is opgedroogd lak je je nagels met 1 van de drie kleuren blauw. Ik heb de lichtste genomen.

Hierna heb ik een iets donkerdere blauw gepakt en daarme lak ik 2/3 van de nagel. Ik heb het wel een beetje schuin gedaan, anders werd het ietwat saai.

Met de donkerste kleur heb ik 1/3 van de nagel gelakt en dit heb ik ook weer schuin gedaan. 











Met de gouden striper heb ik streepjes gezet tussen de verschillende kleuren.

Nu alleen nog een topcoat en je bent klaar!
Zo zie je maar dat je niet per sé iets moeilijks op je nagels hoeft te hebben, om ze er mooi uit te laten zien.

Liefs Elise



Geen opmerkingen:

Een reactie posten