29-10-2012

Halloween Inspired: Spinneweb Nail Art

Het is alweer bijna halloween en in Nederland doen we er niet heel veel aan maar een paar leuke nagels zijn niet gek! Het is heel simpel om te maken en dit design ziet er toch eng uit. Ik griezel al als ik een spin in mijn kamer zie, dus deze Nail Art is al helemaal griezelig. Het enige wat je nodig zult hebben is een zwarte striper, een sponsje, zwarte en witte nagellak.  Blijf kijken op de site, want er komen nog veel meer enge Nail art aan!




Stap 1
Lak je nagels zwart.

Stap 2
Maak met witte nagellak op een sponsje een witte vlek in een hoekje van je nagel. Dit kan bij je wijsvinger rechtsonderin zijn maar bij je pink kan het linksboven zijn. Door dit af te wissellen is het effect mooier vind ik zelf, veel speelser.

Stap 3
Gebruik de striper om een lijn te maken, daaruit maak je nog 4 lijnen. Ook hier is het leuk om de ene lijn schever dan de andere lijn neer te zetten.

Stap 4
Tussen de lijnen maak je nu kromme lijnen, net zoals bij een echt spinneweb. Let op: laat de lijnen met de buiging naar het middelpunt lopen, als je ze naar buiten buigt is het net als bij mijn middelvinger. Foutje!


Stap 5
Als je een beetje bent uitgeschoten, maak dan nog even de randjes schoon met nagellakremover. Ik doe dit vaak met een wattenstaafje, zo kom je makkelijk bij de kleinste randjes. LET OP: Gebruik nagellakremover zonder aceton, dit is beter van je nagels. Aceton droogt je nagels uit

The Result:

Xxx,
Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten